اس ام اس تبریک تولد زیبا و عاشقانه

اس ام اس تبریک تولد زیبا و عاشقانه

اس ام اس تبریک تولد زیبا و عاشقانه


در این مطلب گزیده ای از متن ها و جملات عاشقانه کوتاه و بسیار زیبا با موضوع تبریک تولد را آماده کرده ایم
 
 
لبخند زدی و آسمان آبی شد،
شب های قشنگ مهر مهتابی شد،
پروانه پس از تولد زیبایت،
تا آخر عمر غرق بی تابی شد.
همسر عزیزم تولدت مبارک
 
 
جشن میلادت را به پرواز می روم
در این خانگی ترین آسمان بی انتها
آسمانی که نه برای من
نه برای تو
که تنها برای ما آبیست ..
 
 
بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست
و قشنگ ترین روزم،
روز شکفتنت ..
تولدت مبارک
 
 
امروز روز بسیار خاصی برای من است!
امروز تو عزیزترینم به این دنیا پا گذاشته ای؛
و زندگی من کامل شده..
تولدت مبارک عزیزم
 
 
زادروزت شیرین،
پرعشق و نورآفرین باد.
قهقهه هایی آسمانی
و آرامش زلال زندگی را برایت آرزو دارم
 
 
امشب چه شبی روشن و زیبا و مصفاست
احسنت، به این جشن دل انگیز که برپاست
گویا که گلی پای نهاده ست به گیتی
کز فرّ و شرف، آبروی جمله ی گلهاست ..
تولدت مبارک
 
 
مهربانم
عمرت به شیوه ی باران
پـــر از تکرار طراوت باد ..
میلادت مبارک
 
 
لحظه تولد تو
شروع پرواز است
برای پرستوها
و خاطره ماندنی
برای تمام آسمان‌ها..
تولدت مبارک!
 
 
میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست
که می توان با آن
به رنج های زندگی هم دل بست ..
 
 
هزاران بار خدا را شکر
که چنین روزی را آفرید
تا باغ جهان
نظاره گر شکفتن گلی چون تو باشد
سالروز شکفتنت مبارک
 
 
امروز روز توست و من
تمام دلتنگی هایم را
به جای تو
در آغوش می کشم
چقدر جایت میان بازوانم خالیست
تولدت مبارک
 
 
عشق را اولین بار در نگاهت تجربه کرم
زندگی را در کنار تو آموختم
دلم را به تو بهترین امینم سپردم
روز تولدت را در تاریخ نگار قلبم حک کردم
تولدت مبارک
 
 

جملات زیبا و  عاشقانه تولد

هنوز از من روز تولدم را می‌پرسی ؟
پس آن چه را که نمیدانی،
بنویس ‌‌..
روزی که عاشقم شدی ،
روز تولد من است…
نزار قبانی
 
 
تقدیم به کسی که
شکفتن هیچ گلی زیباتر از لبخند او نیست!
جشن میلادت
بهترین بهانه برای فکر کردن به تو
و به یاد آوردن خوبی هایت است ..
 
 
الفبا برای سخن گفتن نیست
برای نوشتن نام توست اعداد
پیش از تولد تو به صف ایستاده اند
تا راز زاد روز تو را بدانند
تولدت مبارک
 
 
تو هیچی کم نداری
برای همه چیز من بودن
تولدت مبارک

نظرات