متن عاشقانه و احساسی برای اینستاگرام و بیو پروفایل

متن عاشقانه و احساسی

متن عاشقانه و احساسی , متن رمانتیک , متن اینستاگرام

در این مطلب مجموعه ای از متن های احساسی و رمانتیک را اماده کرده ایم که می توانید از انها برای پروفایل و اینستاگرام استفاده کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

*** متن عاشقانه ***

جنس دلتان از چیست ؟

که اصلا تنگ نمی شود …

*** متن عاشقانه ***

روزگاری یک تبسم

یک نگاه

خوش تر

از گرمای صد آغوش بود . . .

فریدون مشیری

*** متن عاشقانه ***

وقتی به تو فکر میکنم !

همه ی وجودم را

فرا می گیرد ؛

این حس نحس نداشتنت . . .

هستی خانی

*** متن عاشقانه ***

زندگی می کنم و برایش دلیل هم دارم

دوست داشتن تــــــــــــــــــــــو …

*** متن عاشقانه ***

یک فصل از یک قصه؟

نه! این را نمی خواهم

می خواهم از این پس

تمامِ ماجرا باشی . . .

متن پاییز

*** متن عاشقانه ***

به چه مشغول کنم

دیده و دل را که مُدام

دل تو را می‌طلبد،

دیده تو را می‌جوید …

*** متن عاشقانه ***

زندگی بسیار کوتاه تر از آنست

که بخواهیم بعضی از کلماتِ مهم را ناگفته نگه داریم !

مثل دوستت دارم

*** متن عاشقانه ***

درد بی درمان شنیدی؟

حال من یعنی همین!

بی تو بودن، درد دارد!

می زند من را زمین

می زند بی تو مرا،

این خاطراتت روز و شب

درد پیگیر من است،

صعب العلاج یعنی همین!

*** متن عاشقانه ***

همه

لرزش دست و دلم

از آن بود که

که عشق

پناهی گردد،

پروازی نه

گریز گاهی گردد …

“احمد شاملو“

*** متن عاشقانه ***

گفت: هیچکس از دوری نمرده !

مرده ؟!

تو دلم گفتم:

اونایی که مردن زبان گفتن ندارن …

محمد مرکبیان

*** متن عاشقانه ***

هیچ وقت نگفت دوستت دارم

ولی همیشه

شالی را سر می کند

که میداند به او نمی آید

اما

من برایش گرفته ام …

آریا نوری

*** متن عاشقانه ***

بادی بذر تـو را در دلـــم انداخـــت و ُ رفــت

من مانـــده ام و ُ این  ریشــه ی قطــور دلــدادگی

و هـــزار جــوانه ی شــکفته از یـادَت

*** متن عاشقانه ***

تو عطر کدام خوشبوترین گل جهانی ؟

که هر کجا می نویسمت شکوفه می دهی

کامران رسول زاده

*** متن عاشقانه ***

مثل گل های ترک خورده کاشی شده ام !

بعد تو پیر که نه ،

من متلاشی شده ام . . .

مهدی نظام آبادی

*** متن عاشقانه ***

من از قبل “باخته” بودم

“مچ انداختن”

بهانه ای بود؛

برای گرفتن دوباره ی “دست تو”

*** متن عاشقانه ***

سیر نمی شوم

ز تو

نیست

جز این

گناه من …

مولانا

*** متن عاشقانه ***

و خداحافظی

وصله یِ غمگینی ست

که به چشم هایمان می‌دوزیم . . .

نظرات