طرز تهیه پوره سیب زمینی بدون خامه

طرز تهیه پوره سیب زمینی بدون خامه

طرز تهیه پوره سیب زمینی بدون شیر با نعناع با پیاز داغ kfc برای نوزاد سرخ شده با پنیر پیتزا رژیمی برای نوزاد 6 ماهه با قارچ بدون شیر و خامه بدون شیر برای نوزاد xvc jidi vi sdf cldkd

پوره سیب زمینی یکی از انواع میان وعده های خوشمزه است که در تمام دنیا به عنوان یک پیش غذای بین المللی شناخته می شود. البته پوره سیب زمینی این خوراکی خوشمزه بیشتر در کنار غذاها سرو می باشد و درست تر این است که به ان به چشم مکمل غذاهای مثل استیک و ... نگاه کنیم. در صورتی که بیش از حد پوره سیب زمینی درست کنید می توانید باقیمانده آنرا به کوکو سیب زمینی تبدیل کنید. برای مشاهده این آموزش آشپزی بین المللی در ادامه با وبلاگ تفریحی صد صدا همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر

  • سیب زمینی ۴ عدد متوسط
  • شیر نصف لیوان
  • جعفری ۱ قاشق غذاخوری
  • کره ۱۰۰ گرم
  • نمک و فلفل سیاه به اندازه کافی

دستور پخت پوره سیب زمینی

مرحله اول

برای تهیه پوره سیب زمینی خوشمزه ابتدا کره را از یخچال خارج می کنیم و در دمای آشپزخانه قرار می دهیم تا با دمای محیط هماهنگ شود. در ادامه سیب زمینی ها را به همراه چند لیوان آب داخل یک قابلمه مناسب می ریزیم و روی حرارت قرار می دهیم تا سیب زمینی ها آبپز شوند.

 

مرحله دوم

پس از اینکه سیب زمینی ها به طور کامل پختند قابلمه را از روی حرارت بر می داریم و کمی صبر می کنیم تا سیب زمینی ها خنک شوند سپس پوست شان را به آرامی جدا می کنیم. در ادامه سیب زمینی ها را داخل یک ظرف مناسب می ریزیم.

 

مرحله سوم

با استفاده از گوشتکوب سیب زمینی ها را کاملا له می کنیم سپس کره را به همراه شیر و مقداری نمک و فلفل سیاه به سیب زمینی ها اضافه می کنیم. مواد را با یک قاشق خوب مخلوط می کنیم تا کاملا یکدست شوند.

 

مرحله چهارم

در این مرحله پوره سیب زمینی باید بافتی نرم و لطیف داشته باشد. پس از اینکه مخلوط کردن مواد به پایان رسید جعفری ها را خرد کرده و روی پوره سیب زمینی می ریزیم ، سپس پوره سیب زمینی را در ظرف دلخواه کشیده و به صورت گرم سرو می کنیم.

طرز تهیه سیب زمینی پنیری با مرغ در فر , سیب زمینی با پنیر پیتزا , سیب زمینی پنیر در ماکروفر با سوسیس , xvc jidi sdf cldkd  kdvd

سیب زمینی پنیری یکی از پیش غذاهای معروف و پرطرفدار است که در کنار غذاهای فست فودی سرو می شود، برای مشاهده این آموزش آشپزی در ادامه با طرز تهیه سیب زمینی پنیری با پنیر پیتزا در ماکروفر همراه باشید.

طرز تهیه سیب زمینی تنوری پدر خوب با پنیر در مایکروفر با قارچ و پنیر با سس قارچ ارومیه دو نفره با ماست با کالباس آون توستر دبل ترد چگونه درست کنیم

سیب زمینی تنوری یکی از پیش غذاهای بسیار خوشمزه و سالم است که به عنوان یک پیش غذا بین المللی شناخته می شود، برای مشاهده این آموزش در ادامه با طرز تهیه سیب زمینی تنوری در فر با طعم فوق العاده خوشمزه همراه باشید.

طرز تهیه سیب زمینی بامیه ای کوکوی سیب زمینی بامیه ای غذاهای بامیه ای خانگی در منزل

سیب زمینی بامیه ای را می توانید به عنوان دورچین انواع غذاهای مجلسی یا میان وعده سرو کنید، برای مشاهده این آموزش آشپزی در ادامه با طرز تهیه سیب زمینی بامیه ای برای تزیین غذا و پیش غذا همراه باشید.

نظرات