متن عاشقانه بسیار شیک و لاکچری برای عشقم

متن عاشقانه

متن عاشقانه , جملات عاشقانه

در این مطلب گزیده ای از متن ها و جملات عاشقانه کوتاه و بسیار زیبا را آماده کرده ایم، برای مطالعه این متن های زیبا در ادامه با وبلاگ تفریحی صد صدا همراه باشید.

 

متن رمانتیک

عشق یعنی

در میان غصه‌های زندگی

یک نفر باشد که آرامت کند..

علیرضا عباس زاده

 

متن عاشقانه

خوشبختی، گاهی…

جور دیگر به زندگی نگاه کردن است

 

متن رمانتیک کوتاه

گاهی باید لمس کرد

تب تند قلبی را که گفته

دوستت دارم …

 

عاشقانه های رهی معیری

جهان در دیده‌ی من محو و تاریک

تو از من دور و من با مرگ نزدیک

رهی معیری

 

متن عاشقانه

بهم قول دادن که دنیا بدون تو هم به گردشش ادامه میده،

راستشو بخوای همین باعث نگرانیم میشه

 

متن عاشقانه

بهت نیاز دارم

مثل قلبی که به تپیدن نیاز داره

 

متن عاشقانه زیبا

میخواهمت دیوانه ! میفهمی ؟!

باید در آغوشت رها باشم …

میخواهمت دیوانه ! کاری کن !

سهمِ توأم من، هرکجا باشم …

 

متن عاشقانه ناب

بهانه‌ای بود برایِ «زندگی کردن»

و اکنون زندگی کردن

در حاشیه‌

دوست داشتنِ تُ ست…

 

متن عاشقانه کوتاه

از دل همه را تکانده‌ام،

اِلا تو

 

زیباترین متن عاشقانه

قَصد جانَم کرده ای

جانَم فَدای قَصد تو . . .

 

متن زیبا و عاشقانه

‏آغوشت میتواند

قشنگترین سرخط خبرها باشد

وقتی تــــــــو میتوانی

قشنگ ترین تیتر زندگی من باشی

همچنین ببینید : متن عاشقانه و احساسی برای اینستاگرام و بیو پروفایل

نظرات